راهکارهای افزایش محبوبیت در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام به محبوبیتی که انتظار دارید برسید راه های زیادی وجود دارد. با این حال برای امتحان کردن هر کدام از راه ها شما باید با انگیزه باشید و پشتکار به خرج دهید. در ادامه راه هایی که می تواند به محبوبیت شما در این شبکه اجتماعی کمک کند را بیان می کنیم.

 

 

کیفیت مناسب عکس و ویدئوهای منتشر شده

کیفیت عکس ها و ویدئوهایتان و سلیقه به خرج دادن در درست کردن آن ها می تواند به محبوبیت شما و کارتان کمک کند. از ادیت هایی که کیفیت عکس و ویدئوی شما را پایین می آورد، اجتناب کنید. از موسیقی هایی برای ویدئوها استفاده کنید که قانون کپی رایت نداشته باشند.

 

انتشار پست به اندازه کافی

راهکارهای افزایش محبوبیت در اینستاگرام

سعی نکنید هر روز یک پست در اینستاگرام منتشر کنید چون مخاطبانتان را کلافه می کنید درعوض هرروز برایشان استوری بگذارید و آن ها را به چالش بکشید. به آن ها اطلاعاتی مفید دهید، از آن ها سوال بپرسید یا بخواهید که با شما صحبت کنند. می توانید گاهی از خاطرات بامزه ی خود تعریف کنید و از آن ها بخواهید که خاطرات خنده دار مشابهشان را با شما در میان بگذارند.

 

عدم انتشار عکس سلفی

یکی از مهم ترین قانون ها برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام این است که مدام از خود عکس های سلفی منتشر نکنید. این کار باعث می شود که شما شخصی خود پسند به نظر برسید. همچنین از گذاشتن عکس های بی اهمیت پرهیز کنید درعوض تصاویری با دوستان و همکاران خود (البته درصورت رضایت آنان) منتشر کنید.

 

انتشار مطالب آموزشی و هنری

سعی کنید اگر به کاری مشغول هستید یا در هنر خاصی مهارت دارید در ارتباط با آن بیشتر مطلب بگذارید. شما می توانید هنر یا حرفه خود را آموزش دهید یا این که اخبار مرتبط با حوزه کاری یا هنری خود را پوشش دهید.

 

پرهیز از نوشتن متن های طولانی

از نوشتن متن های طولانی برای پست هایتان جداً اجتناب کنید. سعی کنید در متن هایتان کلمات کلیدی را در عین مختصر و مفید بودن ذکر کنید.

 

لایک کامنت ها و پاسخگویی مناسب به آن ها

قبل از پاسخ دادن به کامنت اینستاگرام حتما آن را لایک کنید. در جواب دادن به کامنت ها از جبهه گیری، تعصب و رفتار خشونت آمیز پرهیز کنید. در صورت داشتن کامنت منفی آرامش خود را حفظ کنید و طرف مقابل را نیز به آرامش دعوت کنید. این کار شما به افزایش محبوبیت در اینستاگرام کمک می کند چون شما به عنوان فردی صلح طلب و منطقی دیده می شوید.

 

پاسخگویی به موقع کامنت ها

کامنت پست های خود را به موقع جواب دهید. دیر جواب دادن کامنت ها نشان دهنده این است که برای مخاطب خود اهمیتی قائل نیستید.

 

استفاده از قابلیت insight

از قابلیت insight خود استفاده کنید و در ساعت هایی که اکثر مخاطبانتان فعال هستند پست بگذارید.

 

استفاده از هشتک مرتبط

از هشتگ های مرتبط و به تعداد محدود استفاده کنید. بهتر است قبل از گذاشتن پست ها یک یا دو هشتگ مرتبط و اصلی را دنبال کنید و پست هایی که اخیرا گذاشته شده است را لایک کنید.

 

خلاقیت در ارائه محتوا

سعی کنید در تولید محتوا خلاق باشید و عکس های خلاقانه از خود منتشر کنید. پست های فالوورهای خود را لایک کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

 

نشان دادن خود واقعی

سعی کنید همان رفتاری را در اینستاگرام داشته باشید که در دنیای حقیقی دارید. با کاربران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. اگر از چیزی خوشتان نیامد لازم نیست حتما آن را بازگو کنید اما در شرایطی که نظر دادن شما مهم بود نظر واقعی تان را در کمال ادب و احترام بیان کنید. همچنین از محبت های اغراق شده پرهیز کنید. شما با خود واقعی تان بدون هر گونه نقش بازی کردن می توانید تاثیر مثبتی روی مخاطبان بگذارید.

 

منتشر نکردن تصاویر و مطالب خصوصی

به یاد داشته باشید که مسائل خصوصی زندگی شما شاید به افزایش فالوورتان کمک کند اما در محبوبیت شما تاثیری نمی گذارد. داشتن حواشی می تواند محبوبیت شما را بین کاربران اینستاگرام و مخاطبانتان کم کند و یا از بین ببرد.

 

گذاشتن کامنت زیر پست های دوستان

پست های افرادی که دوستشان دارید از جمله دوستان و خانواده تان را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. این کار شما به آن ها یادآوری می کند که چه قدر دوستشان دارید و چه اندازه برایشان ارزش قائلید.

 

رفتار مناسب با فالوورها

یادتان نرود که رفتار شما با فالوورهایتان به افزایش محبوبیت در اینستاگرام کمک می کند پس با آن ها مهربان باشید. به آن ها با خوشرویی پاسخ بدهید و تا جایی که امکان دارد سعی کنید پاسخ تمام آن ها را بدهید.

همچنین به این مورد توجه داشته باشید که بالا بودن تعداد فالوورهای اینستاگرام شما میتواند از نظر روانی در این مورد تعیین کننده باشد لذا میتوانید برای افزایش سریع آن، نسبت به خرید فالوور فیک اینستاگرام نیز اقدام کنید.

البته تولید محتوا و تعامل در پیج را نباید فراموش کنید.